Lh 19 gibiydi ve doktor yumurtalıklarda küçük kistler var dedi. hamile kalamamıştım. Soğan kürü yaptım, araya deprem girince tahlil yapamamıştım. . Bir kaç ay sonra tahlilimi yaptırdım 2 küsürlere düşmüştü. 1-2 ay sonra da bebek istedik oldu çok şükür