Ayse-anne bende bir süre yaşadım. 23.haftamdaydı sanırım. Ama idrara çıktığımda değil de yemeklerden sonra çok fazla oluyordu. Bir kaç doktoru dinledim biraz okudum. Çoğu doktor normal olduğunu söylüyor rahim genişlediği için. Çok fazla bir ağrı, acı varsa siz yine doktora danışın.