Gulgnl Aşırı derece de mide yanmam var 11 haftalık hamileyim gavıscon şurup bile fayda etmiyor. Lütfen, başka işe yarayan bi şey varsa yardımcı olum.
Lavinya_16 Gulgnl Rennie çiğneme tableti var canım eczanelerde satılıyor, hamileler de kullanabiliyor onu kullan. Bende aynı dertten muzdaribim 🥲 bişey yiyemez oldum
Betul-97 Gulgnl Bende yemekten sonra 1 kaşık içiyordum doktoruma sordum dedim çok kötüyüm geçmiyor. Aç karnına 2 kaşık iç rahatlarsın dedi gerçekten de rahatladım birde öyle deneyin
Gulgnl Lavinya_16 ay gerçekten gücüm kalmadı bulantı bi taraftan yanma bi taraftan şaştım kaldım,daha yolun başındayım ve gücüm kalmadı🥹Allah yardımcınız olsun rabbim tez vakitte şifa versin 🌸
Lavinya_16 Gulgnl bende henüz 5+5 ☺️ ben 1 haftadır böyleyim, kaç ay daha çekicem bilmiyorum 🥲 sanki midem kanıyor su bile zor içiyorum… süt bile iyi gelmiyor yoğurt,ayran deniyorum bide rennie az da olsa hafifletiyor
Ylzknn Gulgnl yediklerine dikkat et canım. Ben rennie kullanıyorum. Soda ve süt de iyi geliyor. Ama yediklerine dikkat etmelisin. Baharatlı avı yağlı şeyler yeme. Asitli kafeinli içecekler içme. Karbonhidrattan d kaçın elinden geldiği kadar. Hafif şeyler ye. Rennie iyi geliyor bana.
Gulgnl Ylzknn o kadar dikkat ediyorum ki yediklerime,aç karnına bile midem yanıyor. Anlam veremiyorum gerçekten neden böyle oluyor. Doktor sebebini sordum hamilelikten dolayı dedi,saçmalık. Dikkat ettikten sonra da olmaması lazım diye düşünüyorum ama işte🥹
Aerithma Gulgnl ben nane limon kaynatıp içiyorum. Hamilelikte bir zararı yok ama yine de doktora da sorabilirsiniz.
Tusac Çay kahve tüketmeyip yerine sabahları kahvaltıda papatya çayı içmek büyük ölçüde azaltmıştı beni. Çok yağlı ve baharatlı da yememek gerekiyor.
Meryyy_ 36+5 haftaligim ve mide yanmasından yemeden içmeden kesildim. Ne Gaviskon fayda ediyor nede doktorun verdiği haplar midemi bulandiriyor. Ama çözümünü buldum ne kadar sağlıklı bilmiyorum bende bu forumda gördüm bir çay bardağına bir çay kaşığı karbonat atıp iyice karıştırıyorum ve onu içiyorum midemi o sakinleştirdi uzun sur de gidiyor.. doktoruna danışıp deneye bilirsin