merhabalar kafam çok karışık 19+2 günlük hamileyim ilk gebeliğim devlette takipliyim şuan muayene için de özele pek gerek duymuyorum açıkçası ama ilk hamileliğiö olduğu içinde özeli daha sağlıklı buluyorum var mı aranızda devlet takipli olup özelde doğuran yani nasıl oluyor doğum anında direk özele mi gidiyorsun yoksa önceden konuşulması gerekiyor mu hastaneyle bir de mantıklı mi sizde devlet takipli olup özelde doğum yapmak