Senveben 32+2 bugün kontrolümüz vardı nst bağlandık iki yerde kasılma çıktı adalat diye bir hap verdi ve ciğer geliştirici iğne verdi erken doğum riskin olabilir dedi bir hafta sonra kontrole çağırdı 2040 kilo 41 cm boyumuz olmuş aranızda bu ilaçları kullananız var mı 😢😢
Nisanurr Ben kullandım canım adalati allah'a şükür iyi geldi bize 29da başladım 39da zorla doğurdum işte 🤣
Senveben Nisanurr çok şükür inş bana da iyi gelir tereddütte kaldım sizde de mi erken Doğum riski kasılmalar için verilmişti