Kızlar ben 13+1 ikiz gebeyim dünden beri adet sancısını anımsatan sol tarafımda bir sancı var yani tam olarak adet sancısı kadar şiddetli değil ama ona benzeyen hafif kasılmalar var. Gebeliğin başlarında da hep oluyordu ve dış gebelik var sanırım diye üst üste gittim doktora ve ikiz olduğunu öğrendim. arada geçiyor diyorum ki neyse zaten uygulamalarda da normal yazıyor bebekler büyüyor rahim kasılıyor falan ama özellikle uzanınca falan iyiden iyiye hissettiriyor. En son bir hafta önce kontrole gittim her şey yolundaydı sizce gitsem mi yoksa planladığım gibi 16. Haftada mı gitsem doktora?