Zumrutbaran yaaa bunlar hepsi doktorların uydurması yok kordon dolanmış yok suyu bitmiş yok kakasını yemiş hep para ve normal Doğum ile uğraşmamak icin eskiden ne hastane vardı ne doktor köyde 11 tane çocuk doğurmuş anneannem tek basına hemde evde samanlıkta inek gözetlerken akliniza nere gelirse yanı diyecegim su anki halimize bi bak kesip bictirmek icin birde para veriyoruz. Banada doktorum sezeryan dedi çocuk kiloluymus yok çatım darmis falan filan bastım gittim başka hastaneye normal doğumu destekleyen doktorum var su an çokta memnunun sezeryanda neymiş pff🤨