Sefiiir Merhaba kızlar 8+2 haftalık gebeyim lavobada kurulanırken peçeteye çok açık pembe leke geldi, ikinci gebeliğim ilk defa yaşıyorum korkmalımıyım
Gkce27 Sefiiir bu haftalarda yerleşme kanaması olur mu bilmiyorum aklıma o geldi ama kesinlikle doktora görünün derim gebelikte her türlü lekelenme önemli
Deletedmom_88 Sefiiir açık renkli ve kırmızı lekeler tehlikeli olabiliyor , vakit kaybetmeden doktorunuzla iletişime geçmelisiniz
Aysimam-35 Sefiiir bende de öyle oldu acil muayene ol kuzum git görün doktora şuan düşük tehlıkem varmış . Geçmiş olsun çok