Merhaba herkese, 33 haftalık hamileyim mide sorunlarım yüzünden kan ilacı kullanamadım ve en sonunda değerlerim çok düştü tabii, ferritinim 7 hemoglobin 10.3 civarına geldi. Doktorumla düşüş olursa demir serumu alacağımı planlamıştık biraz idare et demişti sadece Son 1 aydır aşırı halsizlik, çok yorulma çarpıntı başladı ve hiçbir iş yapamaz hale geldim 1 kat yukarı çıkamıyorum. Artık serumu verelim dedi 6 gün oldu 2 doz ferinject aldım serum ile çok şükür yan etki de yapmadı ama ben hala aynı durumdayım. 1 haftaya kadar etki eder diye bekliyordum bu serumu kullanan var mı etkisini ne zaman gösterir?. 10-15 güne kadar anca etki ediyorsa umutlu olucam yoksa bana faydası olmadı bunun diye düşünmeye başladım 🥺