Guldane32 ben de aylarca denedim en sonunda panikle doktora gittim. Doktor epey güldü hatta sakin ol diye. Ovulasyon testi yapıyordum bıraktım. Her ay görev gibi iki günde bir değerlendirdik. En sonunda dayanamadım sadece bir kere değerlendirdik onda da tutmuş. Umarım sağlıklı devam eder daha doktora gitmedim🙁 sizin de inşallah sağlıkla olur. Ben tam ümidimi kestiğim anda oldu.