Merhaba güzel kızlar.
Ben 24 haftamdayım, bebişimin gelişimi çok şükür iyi haftasına göre. Dün yemek yedim şakşuka ve acayip gaz oldu karnım balon gibi oldu, sonra batmalar başladı rahimde ve sabah erken yürüyüş yapınca ufak sancılar oldu. Nöbetçi Doktora gittim muayene olduğum hastanede çocuğun gelişimi güzel dedi, sonra ne olur ne olmaz NST yaptı orada da sonuç en fazla 12 çıktı o da bebiş hareket etti diye. Fakat Duphastov ve progestan yazdı, ama bi tehlike yok dedi sadece erken doğumu önlemek için. Çok fazla yürüyüş yapma, ayakta durma vs dedi. Kızlar bu haftalarda kramplar ve ya batmalar normal mi, ben mi fazla abartıyorum acaba?