28Fatos28 Ben fazlasıyla yaşıyorum bu durumu farklı doktorlara gittim normal denildi ama en son acile gittim serum taktılar ondan sonra hiç olmadı ağrım 🥰
birkimseee 28Fatos28 özellikle gobek cevresi büyüdüğü için filan mi acaba oluyor ki, ağrı kesici serum mu taktılar benim de iki gündür oluyor, yediğim yemeklerden mi oldu diye düşündüm dün acı yemiştim az bi şey ama bugün yine oldu
28Fatos28 Yemekle alakası yok canım karın içi basınçtan oluyor işte çok rahatsızsan serum taktır gerçekten iyi geldi bana
sallyt bende 15+2yim karnımın alt kısımlarında farklı yerlerde anlık anlık acılar ağrılar oluyo insan geriliyo noluyo acaba diye