Elaninannesi1 tbnakgul ilk gebelikse normal benim ikinci gebeliğim 17 oldum bende çok hafif hissediyorum sürekli de değil nadiren
Sinemis567448 tbnakgul bende aynı hissetmiyorum alt kasıkta dolgunluk var bide yürüyünce agrım oluyor