Merhaba kızlar ben 10+2 oldum bu gün ama dün kötü bir şey geldi başıma 😥bebeyimin su kesesinde delik varmış bi yerden sızıntı yapıyor akşam geç saatlerde hastaneye geldik muayene olduk ve test pozitif çıktı yani gelen su bebek kesesinden dediler 😑 beni müşade altına aldılar çok şükür bebeyim iyi açılma da olmamış ama bu sızıntı nedir anlamadım eyer başına gelen varsa yardımcı olup burdan bana yazabilirler mi bide kızlar sizden duga istiyorum bebeyim daha çok küçük😥😥ona lütfen duga edin inşallah Rabim bebeyimizi kucağımıza almayı nasip eder🙏🏻