Melosanne Geçmiş olsun canım. Ben de gebeliğimin ilk 3 ayında kanama yaşadım. 2 kanamam da vajinal ultrason sonrası olmuştu. Doktor bir ilgisi yok dedi ama bence onunla ilgiliydi. Çünkü ekstra birşey yapmamıştım. Doktorum ikişkiyi önce yasakladı sonra cinsel ilişki olabilir dedi ama o korku yüzünden uzak durmayı tercih ettik. Çok şükür şimdi bir sıkıntı yok. Pişman olmamak için bence bir süre uzak durmak en iyi. Tabi yine de tercih meselesi