Canım aynı durumdayız benimde 153/1 çıktı oran 2 li temizdi ayrıntılı usg bekledim oda temiz şükür ama genetik test önerdi doktorum kan verdim sonuç bekliyorum evet çoğu doktor 2 li temiz çıkınca 4 lü istemiyormuş benim doktorum işte böyle bi durum işinde kaldım bende