Rmz21 evet izne ayrılmanız gerekiyor. Doğum parasının raporu alınca yatmasının sebebi çalışmadığınız günleri baz alması ve izin haftasına göre yatması zaten. İzin almıyorsanız parayı hakedişiniz yok elinizde rapor yok çünkü. Ki çalışan olduğunuz için siz 32. Haftada çalışamaz raporu almazsanız eğer sistem sizi 37.Hafta otomatik olarak çıkarır ki izne. Nasıl izne ayrılmadınız? Online da çalışıyor olsanız yasal olarak bu bir suç eğer 37 haftadan büyük olup hala çalışıyor olmak