Bhyshn Kızlar 11 haftalık hamileyim hiç belirtilerim yok bazen hamile olduğumu unutuyorum normal mi ? Keşke belirti olsa ya elimden gelse hergün ultrosana girmek istiyorum korku var hep içimde
Bahar2210 Bhyshn benimde kasık agrılarım falan baya gecti bende aynı senin gibiyim daha önce 2 tane düşğüm var birde haftada bir gdiip iyimi. Diye bakasım var
Enfal_06 Bhyshn benim kusma bulantılarim oluyordu sadece sabahları 13 haftalığiz hala devam bazı gebelerimiz de belirtiler olmayabilir demişti doktorum bana benimde 11 haftada başladı kusma bulantı bi anda sık sık WC ye çıkma ağrılar felan hepsi
yeni-annelik Bhyshn korkmayın ben 14+5 haftalığım şu zamana kadar hiç kusmadım mide bulantım hiç olmadı hala belirtilerim yok sadece göğüslerim hassas birde idrara sık çıkıyorum o kadar kimileri hamileliği rahat geçiriyor kimileri zor iyi düşünelim iyi olsun 🙏🏻
Bhyshn Bahar2210 benimde bundan öncesi düşük oldu o yüzden aklımda hep bi şüphe var. Keşke gidebilsek haftada 2 falan rabbim sağlıkla nasip etsin hepimize inşallah 🙏
Bhyshn Enfal_06 Doktorum normal şanslısın tadını çıkar diyor ama keşke belirti olsa daha rahat edicem. Sık tuvalete çıkıyorum sadece
Enfal_06 Bhyshn evet banada öyle diyordu bende diyordum belirtim olursa korkmam en azından şimdi de sabah kusma bulantı oluyor gece sürekli tuvalet ve yatak arası gidip geliyorum canım
Enfal_06 Bhyshn 13+1 canım bazı gebelerde belirtiler geç ya da erken başlıyor dedi doktorum geç başlayan hastalarim doğuma kadar kusuyor doğuma gelen bazı gebeler bile hala kusuyor muş