Doğumdan 4 gün geçti estetik dikiş atıldı lazerle galiba,hastaneden çıkarken bir sprey sıktı üzerine koruyucu ve aynı gün duş alabilirsin dedi. Ama ben içim rahat etmedi giremedim duşa korkudan. Bant mant bez yok üzerinde bu şekilde duşa girsem birşey olur mu ? Benim gibi bantsız spreyle koruyucu yapılan var mı