ArvenMom Elmas20 bir çok sebebi olabilir yerleşme kanaması veya kanama alanı ya da eski kan vücuttan atılıyor olabilir tedbir amaçlı doktora görünün kimse sebebini bilemez en iyi bilgiyi doktorunuz verir
Senmsii Elmas20 Doktoruna danış hemen canım ben 6. Haftada kanama gördüm ve düşük yaptığımı öğrendim kimyasla gecelik yasiyormusum 😞 en kötü senaryo bu o yüzden doktoruna gitmen lazım
Hulo2105 Elmas20 ilk 12 hafta zaten riskli bebek anca tutunmaya çalışıyor. Her türlü lekelenme hele ki kanama kötü bir durum ne olacağını bilemeyiz çünkü. Düşük bile olsa hemen gidince önlerler.
Nissyoo Dün başıma geldi ilk açık kahve geldi sonra regl gibi koyu kahve akıntı geldi iki doktor gezdim ilki kürtaj dedi diğeri de iğne ve hap verdi düşük önleyici mutlaka ama mutlaka git ve iyi bi doktorun takibinde ol
Gezgin_anne12 Elmas20 sebebi oladabilr olmayadabilir ama vakit kaybetmeden hastaneye gitmek gerekiyor bence
Ozbekasena Bendede oldu pembe gibi geldi sonra kahve camursu oldu 6 haftalihim cuma acile gittim karından kese gördü cumartesi kendi doktoruma gittim kalp atışını duyduk sıkıntı yok yerlesme kanamasidir dedi Depot yapıldı şimdi yok Perşembe tekrar gideceğim