Merhaba şu an 3. Bebeğime hamileyim çok planlı değildi bu arada. Küçük oğlum 30 aylık oldu neyse konuya geçeyim ilk doğum çok kokaydı hiç ameliyat olmamışım gibi desteksiz kalkıp oturdum eve gelince süpürge dahi tuttum ama ikinci öyle değildi normal bir şekilde hazırlıklar tamamlandı ama 7 de yatış yapıldı saat 2 de ameliyata alındım haliyle tansiyon ve kan şekerim çok düşmüştü. Belden yapılan iğnede de problem olmadı ama birden bütün çenem başım koparcasına ağrımaya başladı ve ben kendimi kaybettim serumdan ilaçlar verdiler ağzıma birşey tuttular ama ben ağlıyorum titriyorum o sırada karnıma çok bastırdılar bebek üstte olduğu için ben doğduğunu sesini bile hatırlamıyorum çok kötüydüm. Sonra beni ayrı bir odaya almışlar biraz kendime gelince bir hemşire geldi ve göğsüme iğne batırmaya başladı bende his yok nefes almakta güçlük çekiyormuşum ( anesteziyi fazla vermişler ) bir saate yakın orda kaldım sonra biraz o iğne batırma hissi acısını hissedince odaya götürdüler perişan bir haldeymişim elimdeki damar yolu geriye doğru kalkmış koridor boyu kan akmış falan. Neyse ertesi gün doktor geldi tüm organların yapışmıştı ayırdık dedi ayrıca mesaneni ayırırken yırtıldı tekrar diktim dedi ( 3 gün sonda takılı durdu) sondadan dolayı vajina bölgesi şişti kızardı enfeksiyon oldu şimdi üçüncü de mi böyle olucak diye rüyalarıma giriyor