Aslisko kesinlikle yaptırmanız gerekiyor. Normal ultrasonlar bebeğin her organına bakmıyorlar. Detaylı ultrasonda kalbi, böbrekleri, beyni, akciğerleri, üreme organlarına kadar her şeyinin kontrolü yapılıyor. Eğer bir sıkıntı varsa tespit ediyorlar. Kendi kafamıza göre yaptırıp yaptırmama gibi durumu olan bir şey değil yani