SumeyyeTpl Hazal966 37. Haftadayım ultrasonda doktor rahim ağzına baktı açılma yok daha alttan bakmaya gerek yok dedi galiba sancı olmadığı sürece alttan muayene etmeyecek bende burda kalayım öğrenmiş olurum
Hulya-003 İki kere doğum yaptım hiç çatı muayenesi olmadım neden acaba 🤔bana bakma gereğinde bulunmadılar🤣
Hazal966 Hulya-003 sezeryan olduysanız ondan bakmamış olabilirler mi? Sezeryanda çatı muayenesi yapmıyorlarr
ozgekader Hazal966 bende 35+2 dün hoca alttan muayene edicem dedi bana ben çatı muayenesi sandım bi an ama daha erken dediğiniz gibi 37.haftada
Hazal966 SumeyyeTpl evet buda mantıklı ama öncesinde yapılması da doğum şeklini belirliyor ya🥲 bilemedim