Benim 18 gün oldu doktor başta hiç birşey vermedi eve gelmeden kendisi pansuman yapıp bir sprey sıktı dondurdum artık hiç birşey yapmana gerek yok yaranı da kapatma açık kalsın dedi ama benim bir kaç gün sonra dikişimin kenarından kanlı akıntı geldi kontörle gittim enfeksiyon içerde görünmüyor iç dikişlerin temiz dedi sabah akşam baticon sür ve kapatma dedi başta sürsem böyle olmazdı belki bilemiyorum halen yanıyor ve pansumana devam ediyorum iyileşiyor gibi ama anlamadım