Selam arkadaslar ayin 15i catlatma ignesi yapildi bana(ovitrelle) 36 saat sonra galiba etki ediyor.Bu gun 17si ben ovulasyon testi yaptim ikiside kirmizi.Bu normalmi? Dr soylemedi kendim yaptim.
Hatta 15i igneden once usm yapti folekul etrafinda sivi var dedi yani catlamak istiyor ve igne yapildi.
Her kes catlatma ignesi kullaninca ovulasyon testi yapilmamali diyor.