gulistan22- Nasıl geçiyor haraketler hissediliyor mu 🥰benim ki 18 ama düzensiz bugün varsa 5 gün yok gibi 😃
annevebebek17 gulistan22- 18+3 uz bazen net hissediyorum bende bazende tık yok iki üç gün diyorum birsey mi oldu:))
gizosss Haftadayim güçlü hissediyorum doktor hatta haftasına göre çok hareketli ve güçlü olduğunu söyledi. Hatta ultrasonda bakarken 3 kez ittirdi ultrasonu
Sarina98 gulistan22- bazi bebekler çok geç haraket ediyo, oglumda hiss etmedigime inandiramiyordum ben, 28de bir basladi dogurana kadar yalvariyordum yeter artik diye😀
gulistan22- Sarina98 mesela 3 gün önce hissetim sonra yok öyle işte yarın kontrol var bakalım iyidir inşallah ❤️
gizosss Doktor bana 24. Haftaya kadar bazen hissedip bazen hissetmeyebilirsin dedi. Ama 3 gün hiç hissetmezsen haber ver muhakkak dedi.
gulistan22- gizosss benim rahim ön duvar da plasenta dedi geç hissediyorum doktor normal dedi bakalım