Benim ilk aylarımda doktora gittiğimde kesede kan var dedi ilaç kullanmadım 3 ay kadar fakat hiç kanamam olmadı arada bel ağrısı ve kaşık ağrım oluyordu şimdi 17 haftada kanama oldu kahverengi pıhtı bi kaç damla doktora gittik progesteron verdi kanama kesildi 19 haftadayım iki gün önce yine kanama oldu şimdi iğne vuruluyorum kalçadan fakat çok ağrım oluyor ara var peçete ile sildiğimde kötü kokulu kahverengi akıntı oluyor neden acaba bilen var mı ? Bebeğin durumu iyiydi arada hissediyorum bi anda terslik bi tarafta bu hamileliğimden önce bi düğüm oldu kürtaj olmuştum onun ile alakamı acaba bu kanama ?