Bebegimsu350 ikisi arasında 1 sene vardı benim. Zaten hala dikiş bölgesi hissizdi, doktorum bu yüzden ağrının az olacağını söyledi ve gerçekten de 2. Çok çok daha kolay geçti, hemen ayağa kalktım kendim giyindim ettim .. şimdi 3 sene oldu uyuşukluk hissi çok az 😅3. De ağrılı geçecek gibi hissediyorum bakalım inşallah olmaz🥶