Busrahome Arkadaşlar 8 haftalık hamileyim daha kalp atış sesini duymadım 29 unda kontrolüm var gidip duyucam normal dimi Bir de çok midem bulanıyor benim sizde de öyle mi ya
Pembesarelle2 Busrahome 5+3′de keseyi gördük 10-15 gün sonra kalp atışı için çağırdı doktorum bende 29 Marta randevu bulabildim 6+1 olduk iki gündür miğdem çok kötü çıkarıyorum herşeyi sadece çorba içiyorum oda durursa tabi haftaiçine bulursam gidicem