Barabar benim de ilk gebeliğim, bu doğum şeklini kafamıza fazla takıyormuşuz gibi geliyor bana bazen. Kadın olarak vücudumuz doğuma elverişli olarak yaratılmış, bebek gelmeye karar verdiğinde de elbette yolunu bulup geliyor. Eğer bir sağlık sorunu yoksa, bir problem yoksa bağırsaklarımızın çalışması gibi bir durum aslında. Nasıl her boşaltım yaptığımızda bunu oturup düşünmüyorsak doğumun da kendi normalinde ilerlediğini düşünüyorum. Bana kalp doktorum önermediği için sezaryen olacağım. Öyle olacağı için de hiç mutsuz olmadım ya da normal yapsaydım keşke daha iyi olurdu diye düşünmedim. Kuzenim son ana kadar normal doğum düşünüyordu ama sezaryen olması gerekti mesela son dakika. Biraz akışına bırakmak gerekiyor bence. Size sezaryen daha çekici geliyorsa kimsenin hayır normal doğurmak daha NORMAL demeye de hakkı yok. Normal doğumun sancısı var doğru, zorluğu var doğru. Ama insanlar yüz yıllardır çocuk doğuruyor. Kadınlar birbirlerini biraz lüzumsuz korkutuyorlar bence. Allah kolaylığını veriyor. Sezaryenin de sonrası daha zor oluyor, toparlanmak iyileşmek ve. Doktor size ancak öneride bulunabilir yani, eğer sezaryen gerektirecek bir durumunuz yoksa tıbben. Bence gönlünüz hangisinden yanaysa öyle yapın