Kdrozdmr3455 Merhabalar arkadaşlar dördüncü sezeryan olucagim için tahmin olarak 70 günüm falan var diye dusunuyorm DHA erken gelmezse tabi bn oğlumun adını Ayaz koymayı düşündüm sizler ne koymayı düşünüyorsunuz karar verebildiz mi❤️
Haticeburak06 Kdrozdmr3455 ay çok güzel isim ama yanına bi isim daha koyun bence ağır bi isim çünkü Benm büyük eltmşn oğlu ayaz ali o kadar tatlı ve yakışıklıki maşaallah🥹
Kdrozdmr3455 Haticeburak06 Ben Yiğit ayaz istiyorm babası sadce Ayaz olsun istediği için onu kıramıyorum 😊😊
Mer3459 Kdrozdmr3455 eşim asaf istiyor bende yanına uras ta koyalım diyorum ama bakalım Sizde yanına bir isim daha mj koysanız ayaz poyraz bunlar ağır geliyormuş diye duymuştum naçizane fikrim 💞siz nasıl isterseniz tabiiki
Kdrozdmr3455 Mer3459 Bende tek isim düşünmemiştim ama eşim iki isim olmasindan hoşlanmadığını söylüyor bnde kiramiyorm ❤️