Simayyy Hümana çay tavsiye etti doktorum, Rez’ine+kimyon olanı mı, still olanı mı tercih ettiniz? Tadı nasıl memnun kalan var mı?, Malt içeceklerinden kullanan var mı? Galaktigo damla var, laptamil toz karışım var???kullanıp memnun olanlar ya da tavsiyeleri olanlar varsa seviniriz???
bulutunannesi33 Simayyy onların hepsının ıxerıgı aynı kımyon rezene anason ısırgan vs ecAneden pahalı pahalı almayın aktardan alın beser tllık bır suru olur bolca ıcersınız
Elizveannesi Simayyy Ülker maltana.. Günde 1 tane deli gibi süt yapıyor. Başka bişeye ihtiyaç duymadım çok şükür 🙏
Dniz47 Simayyy Humana çayını eczaneden almıştım kızım doğdugu zaman 4 yıl oldu memnun kaldım tadı güzel doktor tasfiye etmişti 7 günüm kaldı dogurursam bnde alıcam bebekte gaz sıkıntısı da olmuyor
Nisanurr Galactago kulladim faydasını görmedim humananin stell tea olanından aldım tadı güzel şekerli bişey az buçukta olsa ise yaradı ben ısırgan otunu tavsiye ediyorum o bana iyi gelmişti humananin rezenelisini almaktansa aktarsan rezeneydi alıp hergün 2 bardak içebilirsin ben öyle yapıyordum canım ☺
Aysktr Elizveannesi gebelik sürecinde de içiliyor mu acaba bilginiz var mı ben baktım da bulamadım bilgi
YagizAsyaMom Elizveannesi ne zaman içmeye başladınız acaba şu an 38 haftalığım doğum öncesi başlasam sorun olur mu
Elizveannesi Aysktr doğumdan sonra içtim ben. Öncesinde içilmesinin Bi yararı var mı bilemiyorum ben de malesef
duruveeannesi Geçen gün tv de gördüm. 1 er tatlı kaşığı ıhlamur, rezene, ısırgan otu, anason 500 ml sıcak su ile 1 dk demleniyormus. Günde 3 defa icilebilirmis. Etkisi var mi bilmiyorum. Doğumdan sonra deneyeceğim 🙂
zlemzcanzl Simayyy humana rezene+Kimyon ve still herhün 2 bardak içiyorum hiç sütüm yoktu benim inanılmaz işe yaradı. Doktorum iyi pişmiş sebze ye demişti ıspanak yedim kesinlikle denemelisin. Kalkansız gezrmiyorum süt akıyor resmen