Aysegul1805 pera_ henüz kullanmak nasip olmadı ama çevremdekilerin çoğu bestlak damla aldı. 300 lira gibi bişeydi çok memnun olanlar var.
mercimekkoftesi1 Ben doğumdan bi kaç gün önce bestlak kullanmaya başladım inanılmaz faydasını gördüm. Fiyatı şu an nedir bilmiyorum
pera_ mercimekkoftesi1 bende bir defalık onu aldım ama biraz daha kullanmam gerek fiyatı fazla geldi daha uygun ve güzel birşey arıyorum da 😕
mercimekkoftesi1 pera_ ay ben bi kaç ay önce 165’e almışım, 303 lira olmuş fiyatı şok içindeyim 😳 ama cidden çok etkili bi damla. Başka süt yapan bi damla var mı bilmiyorum