15 martta doğum yaptm 3.sezeryanim ve 2si genel 3.sipinal oldu dogum ve sonrası rahat geçti ama operasyon dan çıktım çıkalı nabzim 38 41 43 45 maksimum 51 oldu sürekli olarak cihaz takılı kaldı takip amaçlı bugün 48 saatim doldu yine 43 44 diye gidiyor kardiyoloji doktoru da anlayamamış durumu doktorlar tedirgin yakn takip demis yaşayan oldu mu böyle bir şey