Kızlar pazartesi ilk tüp benek randevuma gideceğim. Tedavim başlıyor. Eşimde sperm kalitesi bir tık düşük olduğu için bu yola girdik. Bende pco var dendi ama adetlerim düzenli kilom va herşey normal. Bu süreçte desteğinize ihtiyacım var. Beni nasıl bir program bekliyor. İlaçalrı nereden daha uyguna temin edebilirim. Bana süreci baştan aşağı anlatacak biri varmı? Çok heyecanlıyım