Kızlar başkalarının olumsuz doğum deneyimleri ve çatı muayenesi travmalarından çok etkileniyorum. Daha 8 haftaligim normalde normal doğum istiyorum devlet Hastanesi’nde yani fiyatlar pahalı ve gereksiz geliyor ama bu korkularım özele mı gitsem diye düşündürüyor. İşin içinden çıkamıyorum. Forumlara da bakmadan gecemiyorum ilk gebelik ne olacak nasıl olacak gibi merak ediyorum. Bir çıkmaza düştüm artık korkulu rüyalarım oldu.