Merhaba kızlar Dün mide bulantısı yaşadım 36 haftaya girdik biraz kan geldi kusarken biz de hemen hastaneye gittik nst bağladılar kan aldılar nst de 100 gördüm Hemşire düzenli sancıları var dedi ama dedim ben sancı olarak hissetmiyorum sadece kasılıyor dedim ondan sonra alttan muayene etti iki santim açıklığın var dedi eve gönderdi ağrılar sıklaşırsa gel diye yarın da tekrar acilden giriş yap dedi sizce ne olur korkuyorum