Kızlar bayramın ilk günü 38+0 iz tam Sezeryan istiyorum sizce bayram sonrasına mi birakir bayram öncesi mi alie yada bayramda sorun olurda doktor bulabilir miyim şuan 34+4 haftaligiz. Suyu biraz azalmış ama şuan için sorun yok demişti geçen hafta doğumla ilgili de hicbisey sormadı konusmadik henüz de haftalarimiz yakın olup gün alan varmı