Tlyysf Gebeliğim ilk gebeliğim de neredeyse hiç çatlak yok ama bu 14 haftalık karnım kırmızı kırmızı damar damar oldu ya iftar sonrası su içmeye özen göstermiştim çokmu gerildi yoksa gebelikten mi bilemedim 2 gündür zeytinyağı sürüyorum ama artık çol geçmi faydası olurmu bilgisi olan yaşayan varsa cvp yazarsa sevinirim 🥰
Mrsselvinaz Tlyysf zeytin yağında saf değilse asit vardır,işe yaramaz. Fazla yemek yemeniz,bebeğin gelişimi vb nedenler karnı geriyor normal korkmayın. Bio-oil yağı öneririm.Veleda markasınıda öneririm.
Tlyysf Mrsselvinaz saf zeytinyağı birisi yapıyor doğal ordan alıyoruz hep tanıdık da dediğiniz deneyeyim çok teşekkür ederim
Tlyysf Mrsselvinaz bio oil de 2 tane çıkıyo pembe li kutu sarı kutu hangisi daha iyi ikisininde yorumları güzel ama hangisini alsam bilemedim az çatlak başlangıcı var hem olan çatlağı iyileştiri hemde önleyici hangisi acaba bilginiz varmı