Emineelvin Kızlar 28+2günlük hamileyim iki hafta önce detaylıya girdiğimde kafası yukardaydı . Şimdi çok merak ediyorum bebek ne zaman döner? Ben onu hiss edebilirmiyim? yoksa ultrosyondamı bilinir?
eso14 Emineelvin ilk gebeliğimde kızım 35. Haftada dönmüştü. Şu an ikimci kızıma hamileyim. 26. Haftada doğum pozisyonundaydı 29 da makat gelişti. Artık bende anlıyorum pozisyonunu. Makat olunca göğsünün hemen altında sertlik hissediyorsun. Hafif bastırınca anlıyorum bende. Tahminimde doğru çıkmıştı. Doktora sordum hatta hocam makat geliş mi diye evet demişti
gamze6606 Emineelvin 33+2 deyim, ultrasona göre 34+1 ama benim kızımın maşAllahı var hâlâ içerde fıldır fıldır, sürekli dönüyor, sürekli kafası poposu ayakları başka yerlerde. Bende merak ediyorum acaba ne zaman doğum pozisyonuna gelir
kados2013 İlk oğlum son haftalarda dönmüştü çok hissetmedim titrer gibi olmuştu karnım şimdi 33+2haftalik kızıma hamileyim 28haftalikken kontrole gittiğim de doğum pozisyonunda dönmüş dedi doktor belli olmuyor son günler bile dönebiliyor
Emineelvin Ay inşallah benim kızımda döner🙏😇Ben kendim doğurmak isdiyorum Allahım nasip ederse inşallah 😊arasıra titreme yapıyo kızım sanki Golf sahasında😂amma çok haraketli deyil oluncada canımı yakıyor bir vuruyor az kalsın bağırıcam😂
kados2013 eso14 bende hep hareketlerini aşağıda hissediyorum oğlumda tam göğsümün altındaydı ayaklarını diker kalırdı nefes aldırmazdi bu hanım efendi de idrar kesesine baskı yapıyor sanki saatlerdir lavaboya gitmiyor gibiyim
Emineelvin kados2013 ay canım iki gündür bende öyle oluyorum o zaman benim kızın kafası aşağıya inmişdir belki 🙏tuvalete geç gidince idrar kesem baskı yapıyormuş gibi ağrıyor
eso14 kados2013 af edersin alt tarafın yırtılacak gibi hissediyorsan benim gibi kesin ayakları aşağıdadır. 😂 ben bide şöyle bişey fark ettim. Kafası yukarı gelince midem çok daha fazla yanıyo ve boğazımda yumru gibi bişey hissediyorum sürekli 😂
kados2013 Emineelvin kiz gidiyorum iki damla bisey geliyor çok afedersin üstümü çekerken daha sanki 3 4 saattir tutuyor gibiyim yaklaşık 2 3 haftadır var birde daraltiyor beni nefes almakta zorlanıyorum özellikle yemek sonrası yemekte bisey yemiyorum zaten tup mideliyim 3 4 lokma da doyuyorum ama dünyaları yemiş gibi siliyorum daraliyorum
kados2013 eso14 yok öyle olmuyor ama tam göbek deliginin ve sol tarafımda hareket ediyor nedense sağ kasigimda acı batma hissediyorum son 2haftadir falan
Gizemmnur- Emineelvin 34+2 deyim bence dönmedi bu. Hafta kontrolüm var bakalım dönecek mi bende merak ediyorum 😊😀 doktor boyu uzun biraz da önden gidiyoruz hafta ilerledikçe dönmesi zorlaşır dedi bilmiyorum ne olcak
Eylul_eylul Emineelvin bende 31 haftalığım daha kafası yukarda doktora alt karnımda çok baskı oldğunu söyledim meğersem poposuyla yapıyomuş o baskıyı döndüğünde dahada zorlanırsın dedi inşallah daha ilerki haftalarda döner.