Haticedgn33 35 haftaya girdik ve bugün karnımın altında iki tane çatlak gördüm çok üzülüyorum bio oil kullanıyordum acil önüne geçmem için yardımcı olur musunuz ek olarak ne kullanabilirim
1palyaco Haticedgn33 kiminde ne kullanırsan kullan etki etmeyebilir . Bende bio-oil kullanıyorum ama benim haftam henüz erken . Ben ekstra hindistan cevizi yağı kullanıyorum organik olandan ama kozmetik ürünü değil .
Bsrkz Haticedgn33 maalesef bir defa çatlak girdiyse önüne geçemiyorsun bende 30. Haftalara kadar sıfırçatlaktım ama 32. Hafta itibariyle ufak ufak çatlaklar oluşmaya başladı 🤦🏻♀️ karın gerildikçe o çatlaklar açılıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Mrsselvinaz Haticedgn33 tatlım morelini bozma.Bio oil orta sekment bir ürün veleda markasını öneririm eğer alırsan memnun kalırsın.Bir de genetik yapında çok önemli.Yani tek başına nemlendirici yağ vb ürünler 100%100 etkili diyemeyiz.
Busecnli Haticedgn33 kesinlikle kantaron kremi veya yaği 37 deyim hiç çatlama olmadı gündüz soğuk sıkım hindistan cevizi gece mutlaka kantaron kremi kullanıyorum
Mrsselvinaz Haticedgn33 veleda markalı ürünü eczanelerden bulabilirsin,bio oil migros ta bile satılıyor