AlminaArasZehra Kızlar 1 haftadır kabızlık yaşıyorum 27 haftalık hamileyim en hızlı ne geçirir kabızlıgı🤦♀️
Hulo2105 AlminaArasZehra ben neler yedim geçmesi en son doktor suya karıştırılan tozdan verdi 1 saate etki etki vallahi
biranneikievlat AlminaArasZehra Hamilelikte 2. trimesterden itibaren düzenli kullandığım ilaçlardan biri ishal yapıyor onun sayesinde kurtuldum bende. Ya decavit ya ferrum ama hangisi çözemedim.
biranneikievlat AlminaArasZehra Birde bulgur pilavı yemek, haşlanmış mısır yiyip su içmek çok etkili belli başlı yöntemler geliştirdim kendimce 🤷🏽♀️
Minkkelebekk sabah aç karnına 1 adet kiviyi ye ılık su iç üstüne internette görmüştüm doktoruma sordum iyi gelir demişti 22 haftalığım bende
Acklmn Sabah aç karına ılık suya bir tatlı kaşığı baş ve bir kaç damla limon demişti doktorum denedim bana iyi gelmişti birde probiyotik verdi şimdilik biraz rahatladım kabızlık çok zor
Hulo2105 AlminaArasZehra şurup değilde o tozdan verirse daha iyi olur bağırsağı direkt açıyor çünkü temizliyor. Lavabo açıcı gibi düşün😂
Merymytm biranneikievlat ferrum bende onun sayesinde düzenli gidiyorum deceviti bıraktım midemi çok bulandirdi agirtti ya benim
AlminaArasZehra biranneikievlat demir için olan ilaç mı bunlar benim ki onlardan değil ve bende oda kabızlık yapmıştı ama böyle kötü olmamıştım
biranneikievlat Merymytm Çok şükür bende yapmadı mide ağrısı ama son aylar diye midir bilmem mide yanmalarım arttı baya decavitten midir acaba 🤷🏽♀️
Semanurgns AlminaArasZehra abla bende 16 haftalık başından beri çekiyorum napcam bilmiyorum karnım büyüyor artık oda şişkinlik yapıyor delirecegim
Merymytm biranneikievlat hiç bilmiyorum ya ben 3 gün kullandım ondada çok kötü oldu midem sağlık ocağında ki doktor bunu içmeyebilirsin dedi d vitamini için damla kullanıyorum birde ferrum