Kızlar ikinci gebeliğim 36+1 deyim her an doğurabilirim heyecanıyla panik korku karmaşık şeyler hissediyorum. Sanki ilk kez doğuracakmışım gibi. İlk doğumum suni sancıyla 40+3te normal olmuştu. 8saat suni sancı verildi 15-20dk da doğum oldu. Acıya dayanıklıyımdır acı çeker miyim diye bir korkum yok. Ama acaba bu da normal olur mu sezaryen olmak hiç istemiyorum. İnşallah sezeryan olmak zorunda kalmayız sağlıkla gelir diye dua ediyorum hep. Oğlum 5yaşında çok ara vermişim gibi geliyor bebek nasıldı falan unuttum sanki. Bir de artık iki çocuklu olacak olmak ikisinin arasındaki dengeyi sağlamak büyüğe de küçüğe de eşit davranabilmek kıskanmasına sebep vermemek falan paniğim heyecanım korkularım bunlardan. İkinci doğumlar genellikle 40haftayı tamamlamadan oluyormuş hiç hazır hissetmiyorum kendimi. Benimle aynı şeyleri yaşayanlar var mı veya bu konuda tecrübeli olanlar yazar mısınız.