BurcuY o haftalarda oluyo canım geçiyo sonra bıçak batıyo hissi bende de olmuştu bebek büyüdükçe organlarda yukarı itiliyor belki onunla alakalıdır bi iki gün kadar sürdü benim sonra kendiliğinden geçiyo sıkıntı yapma sende geçer çok agrı olursa tabi doktorunla bi görüş derim