Kızlar şuanda Bayrampaşa kolan Hastanesi’ne gidiyorum. İlk dogumumdaki doktorum oraya . Cemile vatansever . Doktorumdan çok memnunum ama doğum ücretleri cep yakıyor malesef . Diğer özel hastaneler nasıl ?
Devlette de GOP fizik tedaviye aldım randevu, Ali Hakan Api doktorun adı . Duyan , giden var mı daha önce ?