Merhaba arkadaşlar
Ben Aralık ve Ocak aylarında aşılama yaptırdım.İki ayda negatif sonuç aldım. Bir ay Progestan diğer ay duphaston kullandım. En son 8 Şubat regl oldum. Şuan hala regl olamadım neredeyse 10 günü geçti. Ama kan ve idrar da test yaptım 5 gün geçince ikisinde test negatifti. Şuan ki olamama sebebim kullanılan ilaç olabilir mi ya da geç bir döllenme olduda kanda da çıkmama durumu olur mu ? Böyle bir şeyle karşılaşan var mı 🥺