Merhabalar,
34+1 deyim. Belimin ortasında kuyruk sokumuma kımıldadıkça bıçak saplanıyor sanki. Nst ye girdim sancı yok. Ama belim çok kötü kafa leğen kemiğine baskı yapıyormuş . Benim gibi olan var mı ? Nasıl geçer bu acı ? Ne yatabiliyorum ne kalkaniliyorum. Lavaboya bile gidemiyorum. Nolur yardım edin önerilerinize ihtiyacım var.