İlk hamilelik olunca acemi oluyor insan. 31+1 olduk bugün bazen kasıklarımda sanki regl olacakmisim gibi bir his oluyor ama çok uzun sürmüyor. Birde bebeğim gün içinde bir kaç kere bir noktaya toplanıp sivriliyor. Bütün bunlar normal mi? Erken doğum belirtisi mi? Kasılma dediğimiz şey tam olarak hangisi