Kızlar merhaba geceden beri inanılmaz bir çatı ağrım var duruken sorun yok kalkıp otururken çati kemiklerim ağrıyor sanki ikinci gebeliğim ama ilkinde bu haftalarda öyle bişey oldu mu hatırlamıyorum sonlara doğru oluyordu 35 den sonra ve bu normaldi. Tuvalete bile zor yürüyorum o kadar acıyor yürürken sizler ne durumdasınız yakın haftalarda olanlar