nazel123 haptan olduğunu düşünmüyorum , bende folbiol ve demir ilacı kullanıyorum aynı durum bende de var 😂 sabit 2 dk durayim aninda uyuyorum, halsiz ve yorgun hissediyorum kendimi . Sabah bulantıları ayrı gün içinde ayrı 🙄 bu 2.gebeligim, ilkinde hiç hamile olduğumu hissetmemiştim 😂